måndag 16 februari 2009

Goda ting


Hm efter dagens vurpa har jag nu ansträngt mig för att hitta det som är gott i livet. Det är inte helt enkelt kan jag lova eftersom kroppen värker en aning (ganska mycket) och en hemsk TV-serie om vad som händer människor som deltar i dokusåpor efter att spektaklet är slut, ett ögonblick måste nog fasen byta kanal.


Sådär ja, reklam blev det nu ;)

Gott i livetlista:
Kramar (från dottern eller viss speciell annan person)
Chatt med galen svt-fotograf när man känner sig tjurig (blir genast bättre)
Skollov (om man låter bli att åka till skolan och slå sig)
Teater och revy
Musik
Husdjur (de avtar i attraktionskraft när de fäller men annars så)
Vackra tulpaner på bordet (jag vet att jag tjatar men det är gott)
Vänskap
Solsken!!!!!!
Sommarvärme
Sommarlov
En god bok
Fotbad
Pratstund med fröken T om livet och saker som hänt
Fika en stund i lugn och ro
Oj jag kan nog hålla på länge men nu känns det lite bättre eller så har tabletten verkat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar