fredag 14 maj 2010

Regn och marken

Ingen bra kombination. Knallarna såg så där lagom sura ut. Vi hukade i regnet ungarna (Frk T och kompis E vilka hade spelat fiol från klockan sju på morgonen, suck) åt ett håll och jag åt ett annat. Ingen kryddförsäljare gick att uppbringa så mina inköp blev noll och intet. Frk T shoppade en stycken väska, ett superbilligt halsband och en par vita dösnygga haremsbrallor allt till superbra pris (bara så ni vet). Vi avslutade med pizza på Svängen. Allt för att förstöra min viktminskning som nu har nått normalt BMI tillstånd. Jag är icke längre överviktig kan jag meddela. Gött men jag har några kilo till att ta bort om jag ska känna mig snygg utan kläder.

Det har denna kväll blivit lugn och stillsamt med lite kommissarie Frost på burken och kex, ost och stekt halloumi. Rätt ok faktiskt. I morgon blir det mer ös. Janssons Frestelse på O´Learys kan va´nåt! Sov sött i vårnatten även om det regnar lite. Värmen kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar