lördag 8 maj 2010

Pizza är hemma!

Äntligen är Pizza hemma och jag har kramat alla valpar en sista gång innan de åker. Darin kommer jag sakna mest för han är gosigast och social som få. En riktig goding! Det är de allihop men vissa får man en särskild känsla för. Fröken Studz fick följa med hem över helgen men vi får se om hon får vara kvar. Hon försökte nämligen ta en tugga av Findus och fick sig en näsbränna av kamrat R. Hoppas det hjälpte, annars får hon åka hem igen.

Annars har dagen bestått av lite skön morgonslapphet och inköp av garderob till pappa. Vi kikade runt på IKEA och pappa hittade genast en han ville ha för 4000 (tur jag inte behöver en garderob). Den bestod av ett antal tunga men ack så platta kartonger vilka vi forslade hem till hans nya hus och slutligen bar in. Vi hade inte riktigt tid att ägna en massa timmar åt att sätta ihop den så det får bli en annan dag.

Nu ska det bli en lugn och skön kväll hemma..... med huset fullt av barn..... Hur jag nu kan tro att det ska bli lugnt vete katten? Tre ungar och en Studzboll som vill äta upp katten. Kan bli hårt. Men, jag stänger in ungar och katt i Frk T:s rum med massor av godis, dricka och chips så blir det lugn och ro här nere. Japp så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar