onsdag 5 maj 2010

Fel intryck

Hm, börjar fundera på om jag ger fel intryck? Jag som trodde att alla på jobbet uppfattat mig som festprizzen nummer ett. I går kom kollegan C och liksom tyckte jag var så tråkig som inte skulle med ut på fredag. Vadå inte med ut? Det är väl klart jag ska med ut! Vi ska bowla med jobbet, vår snälla rektor ska ta ut oss på lite motion och jag tänker självklart fortsätta kvällen i krogmiljö efteråt. Hur det fått för sig något annat vete tusan? Nåja det är åtgärdat nu, jag har minsann talat om att jag är , fast jag vill inte så gärna gå till Ritz förstås, det kan vara det. Frk T ska nattgästa hos Lilla h och Pizza kommer inte hem förrän på lördag så det är fritt fram.

Saknar verkligen min Pizza och det ska bli gott att få hem henne. Bumbibjörnarna med melodifestivalnamn ska flytta i helgen. Nu är de som sötast och godast men också jobbigast för C. Klockan fem på morgonen sätter de fart så jag misstänker att C tycker att de ska bli lite skönt att de flyttar till nya hem. Önskar alla nya valpägare ett stort LYCKA TILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar