torsdag 22 december 2011

Ryggond avslutning

Skolavslutning i dag på min teateronsdag men jag gick självklart till kyrkan, sjöng med ungarna och till skolan och sa hejdå till en elev som slutar och alla andra så klart. En bra dag när man kan se fram emot jullovet men smolket i bägaren var att ryggen värkte och värker som f-n. Varför vet jag inte, kanske hårt stengolv på konserten i söndags eller så låg jag snett och glodde på tv en stund i går efter utekvällen med GOD mat på Lilla Örebro. Inte vet jag, men det värker som tusan. FAST det är i alla fall lite bättre nu framåt natten. Kan det ha varit de 20 sekunder av massage jag fick förut eller också var vilan i soffan, istället för att sitta vid denna tingest jag sitter vid just nu, bra för ryggen?

Nu ska jag sova och inte ställa nån klocka på ringning. Förmodligen vaknar jag 5.40 ändå men då kan jag ligga kvar. Börjar självklart nattglappa första kvällen.... det blir förmodligen bara värre. Men ryggen måste vara bra i morgon för julklappar och julmat ska handlas. Påskrivna listor ska lämnas till Studiefrämjandet.... säkert ska en del annat göras också, jo knäck har jag en idé om....;) Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar