lördag 17 december 2011

Att söka en bonde...

Frk T upplyste mig häromdagen och hon upprepar saken då och då att hon vill bo i Fjugesta! Alltså man undrar ju lite.... inte världens roligaste håla kan jag tycka (förlåt alla Lekebergsrevyare, ni gör stället nice såklart) men hon vidhåller att hon känner asamånga där och hennes lösning på detta var att jag skulle söka till Bonde söker fru. Då kunde jag bli ihop med Per-Ola med hästarna. Googlade när jag fick tid över och inser att det var den bonnusling jag gillade sämst (verkade dryg och stöddig värre i det programmet jag genomled). Hästarna är nog en förmildrande omständighet. Förlåt Per-Ola och alla som känner honom, han kanske är jättetrevlig, jag som endast sett ett program är nog inte rätt person att döma. Men bara 34 år! Jag har höjt min nivå lite och dessutom har han väl hittat sin dam redan. Så jag vidhåller min rätt att bo i Kumla och skjutsar snällt Frk T till begivenheter västerut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar