onsdag 12 januari 2011

Fullt ös medvetslös...

eller hur man nu sa förr om åren. I alla fall så är det fullt ös här på flera fronter verkar det som. Skalman vete tusan vad han håller på med för han gräver som en tok i akvariet, krälar upp på stenen en stund och vilar, simmar runt, runt, runt och gräver igen. Man undrar ju?

Jag jobbar som en tok. I dag är det Studiefrämjandejobb som gäller och datorn glöder snart, folk är bombarderade med mail och jag har inte hunnit duscha och klä mig än. Funderar på att göra det nu så där strax före lunch. När man jobbar hemifrån kan det liksom bli lite fel ordning å saker och ting. Nåja det får väl vara så.

Det bokas biljetter till Cornelisaftonen den 26 januari har jag fått rapport om, trevligt. Folk hade till och med ringt hem till Studiefrämjandets boss under helgen, haha kul för honom ;)). I dag ska det bli klart på körfronten. Dansen flyter på och fler arr ska bokas. Vi vill ju gärna att folk ska kunna ta sig ett glas av något annat än mineralvatten på palatset så det ska jag också försöka ta tag i. Det är en del som sagt. I morgon måste jag fokusera om och grotta ner mig i kursplansmål och Fröken Europa men det ska nog gå.

Ska väl kanske ta bort julsakerna någon gång också....eh....sen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar