måndag 3 januari 2011

En måndag

Ställde klockan i dag för att inte sova till halvtolv, den ringde nio men jag snoozade till halvtio.... ja ja det blir bättre i morgon. Dagen har ägnats åt att svära över en begynnande förkylning, fika med en god vän och därefter kiropraktorbesök. Denna gång var det välbehövligt, usch det kraschade överallt kändes det som. Lite dov huvudvärk nu och allmän mörbultning. H är underbart duktig och ger mig barska förmaningar om att ta det lugnt. Han påstod att det hänt rätt mycket i mitt liv (stans underdrift) och att sånt kan göra mig stel... jojo, så sant så. Sen kom nåt kryptiskt om att man inte ska tro att man är bra för att man mår bra... låter det skumt? Jo då men jag fattar precis :)

Kom hem och kastade i mig lite rester för att sen åka på bilexpedition, hittade några objekt hos Hamréns som tål att tittas närmare på. Åkte därefter hem för att äta maten min bästa S lagat. Vi försöker bli lite nyttigare från och med i dag, nu efter alla helgers onyttigheter så jag fick rödspätta, ljuvligt.

Nästa bra sak var att Krax fd trummis M nyss ringde och sa att han och grabbarna som spelade Cornelislåtar i Östansjö kan spela hos oss också, yes!!! Nu ska vi bara få till allt runtomkring men boka in onsdagen den 26 januari i almanackan om ni gillar söta killar som spelar och sjunger just Cornelislåtar. Hoppas jag inte släppte detta för tidigt nu men jag tar risken. Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar