tisdag 22 juni 2010

Vem vet mest?

Om mig? Tja, inte är det jag i alla fall. Bästa H har en jäkla koll trots att han inte känner, eller borde känna mig, så värst väl. (Mer än min kropp, eller mitt skelett och mina muskler iaf). I dag sa han att jag är som en Jack Russel, fast som kvinna typ, om ni fattar den liknelsen (mycket hund i litet format om man fortsätter på hundlinjen). Det var positivt menat och helt seriöst.

Han hävdar alltså att jag minsann behöver en man som är säker på sig själv. Japp, det kan jag hålla med om, för jag skrämmer livet ur övriga. Då är frågan var man hittar en ledig sådan? Ljus och lykta! Jag kan komma på flera stycken men just ingen av dem är lediga alternativt intresserad av någon annan än just mig. Har dock konstaterat under kvällens sena timma att vissa attribut kan ge säkerhet. Det var väl inte lika seriöst precis men det fick mig på gott humör. Tack J!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar