tisdag 8 juni 2010

Förkylt

Förkylt sa Frk T och ont i halsen. Rackarns lyckat så här två dagar före avslutningen :(. Nåja det är väl ett I-landsproblem kan jag tro och förkylningar går ju över. Tråkigt och lite synd om henne är det i alla fall.

Annars gäller nedräkning nu. Ungarna är högt och lågt och mer än lovligt uppstressade inför det stundande sommarlovet. I morgon har vi Malmendagen och det ska säljas och köpas för Malmeneuros hela förmiddagen. Ungarna har planerat, bakat och gjort skyltar i flera dagar. Hoppas verkligen jag kan jobba.

Frk T har också en och en halv vecka kvar till premiär på Superhjältemusikalen där hon spelar superskurk med eldkrafter. Nästa vecka ska det repas varje dag... och mamma ska till Göteborg på kurs, god planering...not! Nåja hon har ju en lysande bra pappa som tur är.

Ägnade en stund åt att surfa runt bland bloggar förut och förundras över att det finns så många som handlar om stickning!! Alltså, jag trodde det var en nästan utdöd kunskap. Tänker med vånda på mina egna ohyggligt fula lovikavantar jag åstadkom efter ett helt års stickande i femman. Det var nog bland det tråkigaste jag gjort i skolan, därav min tanke. Ack så fel jag hade :)

Har ni verkligen ingenting vettigt för er just nu kan ni kolla på femmans repris av Ullared... jag menar om ni verkligen är sysslolösa ;) Sweet dreams <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar