fredag 15 juli 2011

PR

Har denna dag uträttat lite nyttigt PR-jobb. Bittan och jag har tapetserat! Kumla men affischer om Visor & Klavertramps två föreställningar den 26 och 27 augusti. K-G har gjort så fina affischer med bilder från sketcher och sånger. Polska Olga fick vara med liksom Liam och Virre, Jennys hardrocker och raggargänget. Det ska bli kul att börja repa igen vilket vi väl behöver göra snart. Men först ska Humlan surra runt på en massa ställen, i morgon ska hon spana på Latmaskar i Fjugesta. Farsen Latsidan ska avnjutas med grillat på Sannabadet, det blir najs. På lördag ska jag göra en avstickare till något jag längtat efter i flera år. Jag ska till Visfestivalen i Västervik och därefter hämta min älskade unge Frk T. Två veckor utan henne har gett mig svår abstinens, så brukar det inte vara men denna sommar är lite speciell. Det ska bli skönt att krama henne länge och innerligt.

B och jag gjorde också ett besök i de Kilsbergska skogarna i dag, vi besökte EBA i hennes sommarstuga och fikade så länge att det blev kväller innan vi kom i väg hemåt. Det finns en eländig smolk i bägaren inför helgens strapatser, en irriterande sådan. Allergi! Mina ögon rinner oavbrutet som om det vore tidig mars och pollen av Hassel eller om det är Al som brukar förpesta tillvaron för mig. Vad som förpestar nu vet jag inte men nåt fanskap yr omkring i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar