fredag 3 juni 2011

Ledigt

Ledig dag och ingen tidning, söndag eftersom Jesus tar sin flygtur till himmelriket. Hm, fick läsa lite i en gammal Latte och insåg att sex i snitt tar 18 minuter. Genomsnitt alltså, så ni vet. Brukar det gå snabbare så är det alltså någon annan som snikar åt sig mer tid och hålls man på i evigheter blir det inte många minuter kvar till andra krakar. Jag är lite sjuk jag vet, men det bjuder jag på. Sedan kom en stycken tekniskt någorlunda händig man hit och flyttade runt mina däck på bilen och satte dit det lagade hjulet istället för reservdäcket. Lyckligt konstaterade jag att bilen inte längre envisas med att dra iväg åt höger så fort man släpper ratten. Ja då, jag har tackat snällt, så det så.

Sedan infann sig ingen städlust alls fast jag väntade och väntade. Huset och trädgården skrek efter omvårdnad men min kropp såsade runt här och hjärnan fungerade inte alls som igångsättare. Fast sen kom hyresvärden hem och jag tog mig i kragen och lånade trimmern för att gå lös på kirskålen. Alltså jag hatar kirskål, ett jävla ofog som tar över hela trädgården om man inte ser upp. Y konstaterade på fb att det nästan inte ens hjälper att asfaltera, vilket annars kändes som ett bra förslag. Nu är den klippt i alla fall och jag ska nog täcka med tjock svart presenning och grus eller så. Jag såg ut ungefär som ett rappat rymdmonster när jag var klar, ni vet små gröningar från Mars. Sen bjöd jag i alla fall hit en massa folk på grillning av hamburgare, då fick jag till och med fart på snabeldraken. Tänk att jag alltid ska behöva bjuda hit folk för att få tummen ur. Nåja fem ungar har sugit musten ur mig så nu ska jag knyta ihop mig. Rena lakan har jag, kom jag just på, fast det är dåligt med någon att ha 18 minuters sex med, i alla fall i kväll ;)) sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar