onsdag 7 juli 2010

Vill ha tillbaka min kamera!

Åh vad jag saknar min kamera! I dag har jag, kamrat I, hennes kronprinsessa och alla våra hemmaboende ungar och bullterriern Lola förstås (Pizza fick leka på kennel Freckles) varit till Sottern och badat. Hade gärna fotat! Det var veckans andra tur till Svennevad, den första var i går kväll då kamrat R och jag var och såg Svennevadsspelet, Pensionat Solsidan. Fantastisk spelplats, jag har aldrig varit där förut trots att de hållit på i 22 år. Vi önskade att de satsat på korv med bröd och inte bara kaffebröd eftersom vi var lite hungriga. Pålsbodas korvkiosk behagade heller inte ha öppet när vi åkte hem. Hade gärna fotat det också (den stängda korvmojen ;))........ menar jag inte ;).

Allra mest har jag saknat kameran i kväll när jag stått och dreglat över en drömbil, en vacker röd liten MG, blank och fin i lacken och med resväska fastspänd där bak. Åh så söt den var. Ett par fina gamla Corvetter, röda så klart, hade också fått plats i kameran. Grrrr ge mig den tillbaka NU! Om någon undrar så var jag i Sannahed där bilarna stod uppställda, Bie Bluesband spelade och ett gäng nybörjarrockabillykillar som säkert blir duktiga där de övat lite till. Bie Bluesband var bra och hade en skapligt snygg trummis. Gitarristen spelade sexigt men det gör ju alla gitarrister =)....hm det hade man också kunnat fota :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar