måndag 19 juli 2010

Lite rastlös


Det kan ju tyckas bra med barnledighet men lite trist är det allt. Det blir inte alls samma sak som när man blir ledig ett par timmar för att ungen sticker över till grannen och leker. Denna dag har jag roat mig med hårfärgning. Bestämde efter mycket om och men att jag skulle bli blond igen. Jag borde förstås köpt nån avfärgning men det gjorde jag inte så jag är fortfarande rödtott om än klart ljusare. Blev också lite sugen på att ha rakt hår så plattången blev använd den också.

Kamrat M var till banken och fixade mc-köpet och kan nu gratuleras till en fin hoj som ska hämtas under veckan. Får se om jag kan hänga med och pricka in en fika hos någon kusin i Kungälv. Nu har jag i min rastlöshet bokat in en tripp med kamrat I upp för Kvarntormpshögen framåt kvällen. Bra motion för feta tanter som vi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar