tisdag 27 juli 2010

Solen kom tillbaka!

Det tackar jag högre makter för om det nu finns några. Tack iaf livet känns genast lättare trots att jag släpar ut saker från vinden och torkar väggar. Hyresvärlden har tagit bort tegelpannor så taket kan torka i solen, en större fläkt är inköpt som blåser lite bättre. Kamrat M var här en sväng och den nya motorcykeln beundrades av alla här på backen.

Jag tog en tur till Hjula för att beställa bord till lokalen som B så förtjänstfullt hittat, när det var gjort så köpte jag ett par solstolar, en dataväska till Frk T och fläkten som sagt, bara för att i kassan upptäcka att jag inte hade med mig betalkortet eller körkortet för den delen. Teflonhjärnan Karlsson, det är jag det. I förrgår när jag handlade insåg jag att korten låg i jeansjackan där låg de i dag också således, bensinkortet används till på tok fel saker...

Klippte till slut gräset och fick på köpet ett getingstick :( insåg just att jag glömt betala räkningarna, bara att sätta igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar