måndag 26 juli 2010

Värdens segaste dag?

Saknar!

Usch i dag har det varit så surt, segt, unket och trist som bara en sån här dag kan vara. Sommaren försvann som i ett trollslag, termometern visade 13 + vilket blir som att åka till Nordpolen i november (typ) efter den tropiska värme vi vant oss vid. Jag längtar efter Frk T som antagligen sitter och huttrar i en båt på Vättern. Jag hade verkligen önskat att hon skulle slippa varenda regngnutta i år efter förra årets blöta segelsemester. Kom tillbaka snälla sol!!!!!!

OCH! Det är faktiskt liiiiite varmare, för förut när jag tog ut Pizza så kände jag det, trots regn. Så mycket att jag kollade termometern och voila den hade stigit till 17 grader trots att det blivit kväll. Kanske, kanske kan hösten vänta lite till med att göra entré. En del stackare har ju knappt startat sin semester ännu. Lider mer er, det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar