tisdag 26 maj 2009

Stackars hund!

Oj oj oj nu har jag bekymmer. Fick repschema för sista veckan innan premiär och det blir hårt värre. Repetitioner till 22 eller 22.30 varje kväll och man måste ju jobba lite också... det blir tungt för Frk T och en grymt jobbig vecka för oss båda. Pizza hade jag helt enkelt tänkt lämna till C som helt plötsligt meddelar att hon åker till Norrland på onsdagen (när det börjar som värst) och stannar där hela juni, hjälp! R har någon jä....a radiohistoria på helgen så han kan heller inte ha henne. Så nu letar både C och jag hundvakt och ett par idéer finns. Jag måste lösa en massa andra saker också, sovmornar till Frk T alternativt att någon kan hämta henne tidigare någon kväll. Ja det är inte bara att spela teater och se glad ut. Men så här är det alltid, skillnaden är bara att nu är denna knappt nioåriga lilla dam med och det är viss skillnad mot då det gäller enbart mig.

I kväll var vi iväg till Elisabeth som gjort en del musik och repade Frk T och Frk M:s sång, Gud som haver barnen kär som de ska sjunga i stämmor. Det blir så fint så tårarna rinner och de är så duktiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar