onsdag 13 maj 2009

Om just inget särskilt eller allt möjligt!

Nu börjar favoritprogrammet Rent Hus så jag ska slå mig ner och slappa lite framför teven. Det är lite stressigt på jobbet mitt i alla 100-årsfirande förberedelser. I morgon ska pjäsen Ruskaby skola som vi döpt om till Ruskiga Stene skola spelas upp. Ungarna är jätteduktiga så det går säkert bra.

Jag hade behövt ett par lackstövlar i någon klatchig färg alternativt i vitt till lärarnas överaskning, men det får väl klara sig ändå. Om någon därute har ett par sådana á la 60-tal så kan du ju höra av dig, storlek 37 ungefär.

Kul att Malena gick vidare igår. Jag gillade annars den klämkäcka tjejen från Portugal, låten satte sig som ett smäck och dragspelerskan bredvid både spelade bra och hade ett vackert dragspel. Jag vaknade av att de sa att Sverige gått vidare och då släpade jag mig upp till sängen. På lördag har jag nu lovat att gå på partaj i Sannahed, jag begriper inte hur jag fått till detta, melodifestivalfreak som jag är. Det är nog den allmänna stresseniliteten som inträtt som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar