söndag 3 maj 2009

Avprickade tråkigheter

Usch nu är klockan en timma för långt gången men jag har varit sååååå duktig och skrivit alla omdömen i svenska för femmorna!
Har annars haft en bra repetitionshelg i Karlskoga. Frk T var fenomenal som död mås och lycklig för applåderna hon fick. Kraxkompaniet har haft årsmöte och jag blev omvald som ordförande, tack för det förtroendet. Nu börjar en ny vecka (utan lov hur ska det gå) och jag har faktiskt deklarerat. Skönt allt trist gjort och sängen väntar.

1 kommentar:

  1. Om det inte är något lov insprängt i veckan tar man helt enkelt ett par dagar ledigt. :) Det har jag gjort men vet inte hur jag skall få ihop arbetsveckan istället.
    Jaja.
    Släng i väg ett mail om det där med huset. Jag fattade inte riktigt men kan ju titta på det.

    SvaraRadera