måndag 2 mars 2009

Fett och protein

Dag 1
Det började åt helsike, vad äter man till frukost om inte bröd? Jag hade inget annat, definitivt varken ägg eller bacon. Fick bli en macka i alla fall. Skolmaten erbjuder inte heller rätt Gi mat så det var bara att äta och se glad ut. Fick sen till en middag på ägg (handlade faktiskt lite), bacon och broccoli vilket man faktiskt ska få äta trots att det anses vara nyttigt. Tja jag blev ju mätt men det återstår väl att se vad min galla kommer gilla denna kosthållning.

Fnissar lite och tänker att man måste ju prova... det kan ju bli som den gången jag frågade grabben som påstod sig snacka med de döda. "Måste man tro på dravlet för att det ska funka?" Det behövdes inte påstod mediumet. Inte fasen lyckades han hitta någon på andra sidan åt mig han trodde t.o.m Frk T i min mage var en liten kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar