lördag 19 november 2011

Det närmar sig...

Julshowen börjar ta mer form. I dag startade ungarna repet och de tar sig mer och mer. Nu får de musikhjälp också och börjar nog så smått inse allvaret.

Vi fortsatte mer sketcher och mer musik. Tiden rusar fram när man repar och jag glömde som vanligt att äta. Så när vi repat klart skrek magen och Frk T skulle till stan med en polare för att se Twilightfilmen som i måndags fick ändrad åldersgräns från 15 till 11 år. Hm jag tänkte att hon nog kommer blunda halva filmen. Hur det var med det vet jag inte för själv blev jag bjuden på mat hos syrran och Andreas vilket var rasande trevligt men lite kort förstås. Jag var ju tvungen att hämta två lyckliga och lagom? skrämda ungar. Frk T hade vunnit en affisch på sin biobiljett som nu måste ges en plats någonstans. Var tro???

Släpar med mig kameran till varje rep men glömmer fota men i morgon då...då ska jag fota.

Sov sött och dröm inte om vampyrer och varulvar för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar