fredag 4 november 2011

Blogginlägg i huvudet

Japp och där förblir dom ofta. Det händer, det händer hela tiden, kan man säga att jag kommer på kanonbra blogginlägg under dagar, kvällar och för all del nätter som jag lika fort glömmer. Även om många tror att jag bor vid datorn så är det inte riktigt sant. Jag tillhör inte kategorin I-phonebärande varelser som oavbrutet lägger in på fejjan var de befinner sig, lika lite bloggar jag via telefonen. Detta får vänta tills jag sitter hemma vid den bärbara som alltsom oftast står placerad på samma ställe dagligen. Jag har dock införskaffat mig en sorts kudde med platta så man ska kunna sitta med datorn i knät i soffan eller för all del i sängen så saker kan ändras. Men lika fullt kommer jag inte ihåg dessa bra blogginlägg som poppar upp i min hjärna då och då när jag sen ska skriva och då blir bloggen full av sådant här dravel ;)

Vad jag gjort i dag annars är att hämta (vilket jag glömde i går) och sätta upp affischer på Kumla för vår julshow som går av stapeln den 2 och 3 december. Sen har jag skjutsat ungar till Tekniska kvarnen och fikat med min "gamlaste" bästa vän. Nu väntar jag på pizza från en nyare bästa vän och ungar som varit på spökerier i ridhuset. Skål på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar