onsdag 25 maj 2011

Vad kan man lita på?

Surfade runt lite på våra kvällstidningar en stund eftersom jag känner att jag inte bara kan skriva om deppighet och andra sömnpiller. Mitt i detta inser jag att Aftonbladet har någon sorts Plusartiklar. Det sitter en liten grön skylt vid dom lockande rubrikerna.
Så får du henne att komma! Supermetoden som fungerar! Klickar man på denna så kommer man till en bild på Barbie och Ken som tydligen illustrerar en sorts ställning som garanterat ingen får orgasm av, varken hon eller han. Men väljer man att betala lite ska man minsann få veta! Undrar hur många killar som gör det eller tjejer för den delen? Rubriken handlar också om vår (tjejers) vilja att fejka så en och annan känner nog att de gärna vill ha en bombsäker metod.
Man kan i en annan plusartikel få veta hur man bombsäkert blir gravid och man har problem med det. Mest spännande är dock idrottslagens bötesstrafflista för olika saker man inte får göra som fotbollsspelare (enligt bilden verkar det vara den mest frekventa sporten i artikeln men det får man nog veta om man betalar). Straffskalan för att kissa i duschen är det som ska locka till att vilja betala. Rackarns vad nyfiken jag blir....eller not.

Förutom att slå ihjäl denna tid så här på kvällskvisten har jag denna dag bokat in pjäsen Groupie - en efterhängsen Fan med teater Nolby lördagen den 5 november kl. 18.00. De kommer till Sturepalatset och spelar. Missa inte det!

Tidigare i kväll så repade vi lite. Kraxarna tillsammans med Lekebergsrevyn och Görsköj i Karlskoga ska nämligen åka en sväng till Karlstad och underhålla Studiefrämjandefolk på fredag kväll. Sedan är hela lördagen vikt åt körsång i Riseberga (eller på Börsen om det regnar). Då är ni välkomna kl. 15. Det fanns annons i NA i dag.

Ja ja jag ska sluta, ni ska få läsa om bergsäkra orgasmer i Aftonbladet nu, men tänk på att det kostar och man vet ju inte säkert vad man kan lita på eller vem ;)). sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar