lördag 21 maj 2011

Rastlös så det förslår

Usch vilken jobbigt trist dag detta varit och är. Disken på förmiddagen känns nästan saknad. Jag har halvhjärtat rivit lite i växthuset, gjort ren köksfläkten men annars bara gått runt och haft tråkigt. Frk t gnällde mest hela tiden hon också (jag gissar att jag smittar) och tog sig inte för att ringa efter någon kompis förrän klockan var över fyra. Nu har hon ett par här men de verkar ha måttligt kul. Nåja också den jävligaste av dagar har ett slut....ja ni vet, det kommer en ny, förhoppningsvis något bättre.

Min frustration skulle kunna bli bättre om jag bara fick göra det jag behöver, prata. Nu är envishet mitt andra namn så jag kommer knappast att ge mig på den fronten. En sysslolös helg var inte precis vad jag behövde just nu. En helg fylld av repetitioner, körsång och förberedelser hade varit kanon. Om jag har för lite att göra, en massa frustration och jobbiga tankar glömmer jag det jag måste göra också. Inget vettigt blir gjort. Jag funkar helt enkelt inte då. Nu tror jag att jag gjort saker jag inte gjort och blir liksom förvånad när jag upptäcker det.

Låt nåt kul eller bra hända snälla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar