fredag 26 juni 2009

Tempot upptrappat yterligare

Kvällens föreställning gick på rekorttid och bra var det också. Extra kul att Frk T:s pappa, fru och lillasyster var där och tyckte det var jättebra. C fällde en tår vid Frk T:s sång och när hennes pappa tycker teater är bra så ÄR det bra! Grannen E med barn var också där och klart nöjd. För övrigt en dag med 30 graders värme så första akten var svettig, om man så uttrycker sig.

Dagens timmar innan föreställningen tillbringades i systerysters pool. Har för övrigt fått vatten i min i dag men det ska värmas och kloras innan det kan badas i den.

Bara tre ynka föreställningar kvar. Passa på ni som inte hunnit gå ännu men kom i tid. Nu när vädret är strålande väller folk in och parkeringen kräver skohorn.

Läste också att Jacko är död. En både världskänd och ökänd stjärna är borta, hans märkliga leverne tog kanske ut sin rätt, han fick visst hjärtstillestånd och hann väl inte lägga sig i sin frys. Har för mig at han hade vissa planer på att frysa ner sig och vakna om typ 50 år. Stackars sate, han blev nog skadad av sin barndom och blev aldrig normal efter det. Men en fantastisk låtskrivare vara han och en lysande sångare och dansare.

1 kommentar:

  1. Du har väl en poolkille som hjälper antar jag. Jag gav upp mina taffliga försök med att få igång fattigmanslagunen. Åker till Klarälven och badar istället. Nu ska man inte lyckönska men jag hoppas ändå att de sista föreställningar rullar på bra.

    SvaraRadera