fredag 12 juni 2009

Premiär!

Var är solen? Regnet fullkomligt vräker ner och om en timme styr vi kosan mot Riseberga. Himmel och plättar vad jag hoppas att någon högre makt ser till att det blir uppehåll. Det känns inte så kul att knö in 62 människor i tältet för ombyte och som sedan ska ut och bli dyngsura. Publiken hoppas vi vågar sig dit även om det regnar lite och att de tar med regnkläder som är riktigt bra. Föreställningen kommer att bli magnifik och scen 15 blir i alla fall bra om det regnar eftersom det där verkligen ska regna. Eller som Gunilla Pihlblad sa på TV4 nyheterna igår, det regnade på Nils Holersson många gånger då han for genom Sverige. Vi kan ju i alla fall låtsas att Nisse är lite av en sann historia.

Frk T sov till halvtolv! Efter gårdagens näsblod så insåg jag att hon nog är mer trött än jag föreställt mig, men nu borde hon sovit igen tappade timmar. 21.30-11.30, 14 timmar borde väl räcka? Själv klämde jag till med 10 timmar, också bra!

Nu laddar vi!!!!!! Premiär 18.00 välkomna även om det regnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar