onsdag 17 juni 2009

Härlig teaterkväll!

Solsken, en publik som är på från första scenen, vad mer kan man önska sig? Jodå jag kan komma på ett par saker till men jag känner mig rätt nöjd. Först fick jag läsa en lysande, jag säger bara lysande recension i Karlskoga Kuriren. Ha ha det är första gången jag blivit omnämnd och fått beröm på så seriöst vis i en blaska. Känns rätt ok faktiskt och detta trots att jag inte bor i Karlskoga (nåja att jag faktiskt gjort det i ett halvår kan knappast reportern veta). Sen var det en jättestor och fin bild på Frk T och sångfågeln M när de gör sina tiggarflickor. Jag vill ha ett ex av denna tidning och jag hoppas på gode Risebergavännen E.

Föreställningen gick kanon i kväll, alla var på hugget. Publiken skrattade och var med från början. I publiken satt dessutom ett stort gäng från Lerbäcks teater och ett från Martin Mutter vilket var extra kul. Pratade med Ulrik och Mathias från Lerbäck efteråt och de lät nöjda. Nu känns det lätt att ladda om batterierna till i morgon. ett litet orosmoln finns och det är Frk T:s förskylning som finns där och skvalpar. Nu (peppar, peppar) är hon en sådan där bra unge som sällan blir sjuk men man vet ju aldrig. Hon ska dessutom på bröllop i midsommar och då är det inte kul att vara genomsnorig.

Sömn känns nu som en lysande idé en kvart in på det nya dygnet. God Natt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar