måndag 8 juni 2009

Livet är fyllt av...Nisse

Stackars mina arbetskamrater, jag flyr så fort jag kan och värre blir det hela veckan. Lite trist att sluta så på ett jobb men vad ska man göra. Ger man sig in i sådana här projekt så gör man. Jag hade dock inte riktigt insett att det skulle krävas semester denna sista vecka för att det skulle funka bra. Nu får man ta det som det är. Stene skolas lärare och rektor är i alla fall grymt snälla och förstående. Men jag gör mitt bästa och skriver och skriver ut omdömen osv så de åtminstone slipper göra mitt jobb också.

Är nyss hemkommen från 6 timmars rep! Inte tusan hann vi klart heller, akt 1 hann vi nästan igenom. Det innebär att jag måste vara på plats igen i morgon kl. 13 alltså måste jag sticka så tidigt från morgondagens utflykt med jobbet som jag befarat och jag måste hämta Frk T tidigare än jag talat om på hennes skola, urk.... nåja det löser sig väl. I morgon repar vi alltså mellan 13 och 22, det är inte direkt en dans på rosor att vara skådis. Men vad tusan, det är baske mig bland det roligaste jag gjort!

Morrar över att min kamera bara krånglar, nu säger den att jag ska byta batteri igen fast jag bytte precis.....samma krångel som förra gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar