fredag 24 februari 2012

Städa städa varje fredag å så varje jul

för det tycker jag är kul....eller, det vete fan. I dag har jag i alla fall städat köket, skafferiet som var i total kaos, skurat fläkten som var rent ut sagt äckligt fet och vädrat lakan. Men inte blev jag färdig inte, inte på länga vägar. Bara att fortsätta i morgon.

Frk T har roat sig med polare i kubik i dag, de har haft så roligt och byggt hästhoppningsbana i trädgården och avslutat kvällen med disco i badhuset. Själv testade jag Von Lidls paella med gott rödtjut till och det funkade även om det säkert blir bättre att göra en egen. Jag hade en tanke på utgång men orkade helt enkelt inte uppbringa kraft nog. I morgon ska jag kolla på mellon med syrran och äta god mat, det blir lagom. På söndag börjar vi repa mordgåta, det blir en ny upplevelse.

Sov så sött alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar