onsdag 15 februari 2012

Överhettad

Jag vet inte vad det är men min hjärna sprutar ut idéer. För ett par dagar sen damp ett mejl ner som gjorde att jag vädrade fara eller i alla fall svårigheter och bakslag. Det har vänts till denna överhettning. Jag kommer på massor av bra saker. Det kommer inte avslöjas här vad det handlar om men idéerna rör delar av mitt yrkesliv och fritid. Jag är bara orolig att jag ska glömma bort allt bra jag tänker ut...jag hinner nämligen inte skriva ner det innan nästa tanke kommer.

Värst är det när sån här överhettning drabbar mig när jag ska sova för då går det åt skogen fullständigt. Jag får nog skriva ner lite innan jag försöker med den konsten.

Problem är till för att lösas! eller hur! När jag kommer på tanken önskar jag att jag vore världens bästa hissreperatör...den är nämligen trasig på palatset. Nåja den nöten överlåter jag till de goda hissmännen att knäcka.
Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar