söndag 26 februari 2012

Sportlovssammanfattning

Så var det slut på sportlovet för denna gång och vi är lite närmare påsklovet ;) Denna vecka har använts till sånt jag inte hunnit, massor av kraxjobb, hemmafix och måsten.

Bra saker som skett:
Skrotat forden!!!! så skönt att slippa se eländet. Fast vi fick en chock när vi öppnade dörrarna Frk T och jag, bilen var full av mögel inuti, så jag fick gå in och hämta Super 10 och skura lite innan jag kunde låta p-bodasnubben ta hand om vraket.

Städat skafferiet, slängt allt gammalt. Nice och välbehövligt.

Skurat fläkten - fy f-n så mycket fett.

Hängt tvätt ute, dåligt är dock att jag inte tagit in den...än.

Skrivit en 7 scener lång mordgåta till vår Pubafton.

Haft två möten angående arr på Sturepalatset.

Mailat P som är ansvarig för Vilda Västernkvällen vilka sånger jag kan tänka mig att sjunga och satt tonarter, bra så jag kan öva länge och grundligt. Country är inte min starka sida, alltså jag vet inte vad artister och sånger heter. Tack och lov för youtube.

Städat övervåningen.

Fikat och umgåtts med syrran och några vänner vilket också är viktigt.

Sen tänker jag bort att jag inte skrivit några pedagogiska planeringar och att jag inte sålt några saker. Jag har en massa skit att sälja och en del riktigt bra saker med.

Vad sägs om en hundpulka, helt fantastiskt fin i trä, en raritet. Jag tror faktiskt en sån kostar några tusen. En dockvagn knappt använd finns. Ridstövlar i storlek 31. Flickskridskor i hård modell ungefär som slalompjäxor i storlek 35 knappt använda (inga taggar). Och inte minst bra dubbdäck till en ford (nåja passar kanske fler bilar) men dom kanske ingen vill köpa förrän till hösten.

Jag känner mig lite utvilad i alla fall, det är bra. Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar