fredag 18 maj 2012

Ont överallt

Jag tror jag ska fylla åtti om några år och inte femti (utelämnar ändelserna med flit så det blir talspråkligt). I alla fall känns det så. Varför vill inte min kropp anstränga sig? I går kände jag att jag hade brist på magmuskler och tänkte att det kanske är ett av felen. Sagt och gjort bara att sätta i gång med övningar....då fick jag ont i ryggen eller snarare benet.... i morse.... och tänkte att nu sabbade jag den där L4 kotan (fråga mig inget annat än att den sitter nånstans mitt i ryggen och gör skitont att korrigera och föresten tyckte jag H sa R4 men det kan baske mig inte stämma, tror jag) som H fixade till i onsdags när jag tog mig dit med mjölksyra i låren som om jag hade sprungit Göteborgsvarvet. Det kommer aldrig att ske kan jag meddela, möjligtvis i permobil. Nu har jag rensat ogräs och klippt gräs och känner mig fullständigt ledbruten.

Jojo det bådar gott när man ska på nån sorts blinddate till Sveriges värsta äktenskapsförmedlerska min arbetskamrat C. Låt oss hoppas jag kan se ut som 35 och bita ihop när jag ev. måste resa mig för att gå eller lyfta armen och ta vinglaset. Det känns nämligen nästan oöverstigligt nu. Jag ska börja med att försöka duscha, bara det..... Ha en trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar