måndag 14 maj 2012

Höfter

Höfter ska man ha till nåt bra. Vicka på och en massa annat. De ska hålla allt på plats liksom och se till att man kan gå upprätt. Mina har gått i strejk. Expertis säger att det beror på att jag är stel i baken! Jo jag tackar jag, jag tycker allt att den är rätt skvalpig. Men för att avhjälpa detta har jag tagit "nackmassageapparaten" att lägga min stela bak på, varpå Frk T ansåg att jag misshandlade apparaten för den lät ansträngd.... Så påstod barnet och la beslag på den och använde den till ....nacken. Nåja. Ett tag ansåg jag att bakdelen mjuknade något men nu är den stel igen. Vad gör jag för fel?

För övrigt har jag denna dag kommit till insikt om att jag i flera år haft ett mobilabonnemang för mycket, ett som jag dessutom betalat 74 kronor i månaden för helt i onödan. Åtminstone kunde ingen förklara varför jag skulle ha haft det. Detta gjorde att jag har kompenserats, för att inte överge detta utsugande bolag, med omedelbara uppsägningar, gratismånader och ....en sån där android (heter det så, tro) sak till ett mycket lågt pris. Jag tog en vit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar