lördag 24 mars 2012

Förebilder eller idoler kanske!

I kväll var vi 12 kraxare som styrde kosan mot Lerbäcks teater för att avnjuta Dubbeltrubbel och en god trerätters. Fantastisk kväll! Har inte skrattat så gott på länge, länge. Jävlar vad kul helt enkelt. Hur man kan skruva till ett manus så himla kul och sen skruva ett varv till....makalöst. De är verkligen goda förebilder på alla plan. Agerandet, scenografi, manuset, maten ja allt. Dessutom är de otroligt generösa mot oss amatörskådisar med allt möjligt. Det kan vara genrep och inbjudningar på olika sätt. Fantastiskt när proffs möter oss och är så trevliga och hjälpsamma. Stort tack!

Alla deras farser har varit roliga och mordgåtorna är lysande liksom barnteatern men den här fick mig att kvida av skratt. Har ni inte sett den så gör det.

I morgon ska palatset förvandlas till Engelsk Pub (vi har redan tjyvstartat) på alla sätt och vis. Klockan 10 ska vi samlas och börja, samtidigt som Melodikrysset ska lösas. Det visade sig nämligen vara viktigt för vissa medlemmar och solidariska som vi är så ställer vi upp för varandra och löser detta tillsammans, såklart!

Nu ska jag sova för jag är riktigt trött efter denna vecka som började med sjukdom och lugn och slutade grymt hektiskt. Jag har knappt hunnit äta....hm det kanske inte är så dumt. Jag behöver verkligen ta tag i det där med beach -2012 om jag inte ska gömma mig i trädgården hela sommaren eller köpa nån säckig klänning som döljer allt. Nåja sömn är bra för man blir visst ännu tjockare om man inte sover. Natti natti =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar