söndag 12 december 2010

Vilohelg!

En skön helg faktiskt, nästan helt utan måsten. Bara lite rep inför företagsgiget, ha visst låter det lite coolt! Företagsgig! Hehe. Vi har faktiskt haft något sånt förut men det är inte så ofta men nu ska vi roa ett antal män (tror det mest är den sorten iaf) i el och vattenbranschen så vi har tagit fram våra fräckaste alster fördomsfulla som vi är ;))
För övrigt har jag denna vilohelg skrivit klart alla omdömen. Eftersom jag blev övergiven för julbordsätande några timmar i går så gick det snabbt som attan. Jag skrev så tangenterna glödde och fingrarna blev iskalla men det blev klart rätt snabbt om jag får säga det själv. För övrigt har jag slappat, sett på film, strosat runt och gjort ingenting. Nu ska jag ta tag i resten av julpyntet och tvinga mig att läsa klart den engelska boken (hur nu det ska gå till när jag inte fattar ett skit). Arbetena måste kontrolleras också för i morgon är det examination på engelskakursen sen startar heltidsarbetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar