måndag 13 december 2010

Klar med kursen!

Måndag = vardag även om de denna vår tillbringats hemma vid böckerna, så även i dag. Egentligen hade jag tänkt hinna in på skolan och lyssna på mina gullungar som hade Luciatåg men jag hoppas det funkade att jag höll tummarna och läste engelska samtidigt. Jag hann helt enkelt inte. Examination i dag och det innebar att jag var tvungen att redovisa något som var intressant i den horribelt svåra engelska boken och ett av mina arbeten. Nåja jag fick till det till slut. Arbetena rättades en sista gång och sen bar det i väg. Inser nu att jag ljög på fejjan när jag skrev att jag varit 8 timmar på universitetet det var bara 6 men nog så långa timmar. Vi fick på dessa timmar först en kvarts fikapaus och sen tio minuters bensträckare när fiket var stängt så jag var sjukt hungrig när jag kom hem. Här luktade ljuvligt av pannbiff så kvällen var räddad. I morgon börjar jag jobba heltid igen...tur det bara är en vecka kvar till jullovet, tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar