söndag 9 september 2012

Nu går det sakta igen

:( så kan man sammanfatta veckans viktminskning. Skumt eftersom det känns som att jag tappat minst ett par kilo. Jag tog fram måttbandet och voila! midjan har minskat 3 cm senaste veckan. Då är det väl märkligt att vågen gått upp 5 hg. Slänger snart ut den, grovsopor den här veckan föresten. Allvarligt så tror jag att ett problem är att det finns inte en plan fläck någonstans i hela huset. Vikten kan skilja 3 kg beroende på var vågen står. Jag försöker hitta ett och samma någorlunda platta ställe att ha den på, när jag väger mig men det är ju inte helt lätt. Nåja måttbandet är min kompis denna dag i alla fall. Jag ser ju att det går åt rätt håll.

För att bättra på tog jag 4 vändor i trappan innan vi repade lite inför Hårmetropolens 25-års jubileum då vi ska uppträda. Det var bara att plocka fram min galna, värmländska hårfrissa, kam, sax och polertrasa och sätta igång.

Det snurrar på rejält nu. I går startade vi så smått med Julstök och samtidigt så repade vi in en Linedance som Ullis gjort. Den var kanon och jätterolig att dansa och jag hoppas publiken kommer göra detsamma den 29 september. Då är det slutsålt föresten.

I dag repade Måbrakörerna till I Afton Dans som vi har på fredag föresten, och det var bra ös på dom. Till den kvällen har vi många biljetter kvar och jag hoppas verkligen folk tar chansen och kommer för det blir en bra kväll. Bandet lät kanon.

Nu känns sömn som rätt sysslesättning. Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar