torsdag 26 januari 2012

Lång dag i dag

Och en ond... inflammation i höften enligt H. I går var jag på kiropraktorbesök...ett grymt efterlängtat då min kropp skrek efter korrigering. Det "knaakade och brakade" mest överallt och jag höll sånär på att glömma min onda höft (blev nog efter ryggen på nåt sätt). Tja nu glömmer jag inte fanskapet kan man säga. Inte lätt att sova i går kväll inte. Vaknade ur lag alldeles men fick inflammationshämmande tablett av snäll kollega (en del av dom har fullt utrustade medicinskåp på jobbet till allas vår smärtsamma glädje). Det hjälpte och jag fick ett par med mig i reserv.

Dagen flöt fram i bra fart med biblioteksbesök, rastvakt och smartboardkurs och var inte slut förrän vid fem. Snabbt som blixten till Frk T:s ridning som gick så fint så och sen styrelsemöte med Krax. Nu är jag slut och snurrig i bollen minst sagt. Har glömt en massa viktigt som måste göras i morgon men jag tackar min lyckliga stjärna för mina underbara kraxkollegor. I dag får Charlie stjärnan, stor kram för att du köpte "priten" till helgen. Är så tacksam och lycklig över att slippa bära ölbackar denna vecka. Stor kram till dig!

Sossarna har fått en ny ledare...som jag nog aldrig sett förr, Stefan heter han visst. Vi får väl se hur det blev....hade hoppats lite på Jan Eliasson...jag vet, han är för gammal men så sjukt smart och klok. Nåja den här kan säkert inte vara sämre än föregående i alla fall. Sov sött.

2 kommentarer:

  1. Råkade förbi bara - och gillar att kommentera ! Såg bara att du nämnde Jan Eliasson, och ville bara hålla med om att min oro är att sossarna har satt sig i en riktigt prikär situation. Jan Eliasson är en underbar personlighet och jag tror att hans lugn och saklighet hade varit ett trumfkort om han hade blivit ny partiledare. / Michael

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid trevligt med kommentarer. Vi får väl hoppas den här är mer sansad iaf. Eliasson har väl annat för sig kan jag tro, men synd är det.

      Radera