lördag 7 januari 2012

Flyttbestyr

Ägnat dagen åt att hjälpa systeryster att flytta. Både jobbigt och roligt. Blev fint i lägenheten men oj så mycket de har kvar, lär bli fler dagar.

Ryggen kändes som den klarat det hela riktigt bra tills för en stund sen,,,,nu känns det, sådär. Ändå bar jag inte en enda möbel utan bara några kartonger och inte ens många. Min kropp är slut och förbrukad tror jag. Nu har jag ont i höger knä - det har jag aldrig haft förut - tror jag, vänster fot - det är normalt, axlar och nacka - också normalt och så ryggjäkeln då - onormalt ont. Lär väl vakna i morgon av en djävulsk träningsvärk eller nåt värre. Alltså nu är jag trött på det här jag tål ju ingenting! Kan man köpa reservdelar nånstans? Då menar jag inte tuttar och sånt för de jag har duger utmärkt, men ryggar, knän, fotleder och några nackar skulle jag vilja kolla på.

Ja, jag vet att jag måste träna....morrr. Sov gott alla därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar