onsdag 2 februari 2011

Helrenovering

Muck och sjukt trött. Startade dagen med att hämta nya fina glasögonen och blev nästan sju papp fattigare. Till kiropraktorn för en massa korrigeringar. Att lyfta så många stolar som jag gjorde förra onsdagen straffade sig hårt men H fixade allt så klart. Gick från honom direkt in till massören som gick lös på mig rätt ordentligt. Jösses så ont en del gjorde men det var välbehövligt och också rätt skönt. Kunde knappt resa mig efteråt och insåg att jag hade tusen jobbsaker att göra. Ett par möten, teaterscensmätningar, fixa fler nycklar, miljoner mejl och en massa annat. Efter lunchen började jag blöda näsblod också och DET hade jag ju verkligen tid med! NOT! Bara att trycka och tagga ner en kort stund och sen på möte nr två. Har i alla fall avslutat kvällen med underbar körsång. Hade väl aldrig i mitt liv trott att jag skulle stå och sjunga Bellman som sopran. Gud vet hur eländigt det låter men det låter i alla fall. Nu ska jag sova, sova, sova. I morgon ska jag ta tag i mina kära elever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar