måndag 7 februari 2011

Sjukdag

Jaha så tvingades jag sjukskriva mig i alla fall. Jag hatar´t, dels är det trist och sen kostar det. Nåja inte mycket att göra, feber mest hela dagen. Kroppen värker lite mindre nu i kväll i alla fall. Under dagen har jag mest legat i soffan och mejlat och skrivit en revysketch. Lite fix och trix kring Forever Young som ska spela på palatset den 5 mars har jag också pysslat med. Men rätt segt har det ändå varit, det blev lite bättre när S kom hem och lagade mat. Kamrat R kom också förbi och käkade och berättade om sin helg ;).

Just nu skrattar jag mig halvt fördärvad åt Gynekologen i Askim, snacka om att sätta fokus på folks problem med sex. Egentligen är det väl inget att skratta åt utan förmodligen precis som det är för många, men det framställs roligt. Tänk att hela området går till en gynekolog i kvarteret, snacka om att veta för mycket om folk. Förut var det andra avsnittet av 9A. Frk T insåg nog att nian kunde bli en tung affär om man inte gjorde något innan det. Betyg från höstterminen i sexan kanske inte är så dumt ändå, i alla fall för flertalet. De stackare som alltid far illa av betyg får det förstås ännu värre. Hm, svårt det där.... Rätt skönt att sexorna går på högstadiet här i Kumla annars hade jag "torskat" på betygssättning till jul. Det räcker så bra med skriftliga omdömen tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar