onsdag 4 juli 2012

Semester

Ja så heter det och inte sommarlov. Denna vecka började med onda hälsenor och påtvingad trappvila. Irritationspoäng 7...minst. Istället städade jag köket, det är jättefint och framförallt rent nu. Vuxenpoäng...5 i alla fall. I dag har jag umgåtts med min äldstaste, bästaste vän M och det ger bra sociala poäng.

Kvällen har tillbringats med goda kraxvänner på teater i Stora Mellösa. En söt liten sommarteater med fina sånger sjungna av duktiga sångerskor. Duktig orkester också. God korv och massor av myggor.

Jag har haft en sjuk värk i vänster arm också. Det började i går kväll och natten var ohygglig. Jag har dagen lång funderat på vad jag kan ha gjort. B trodde jag lyft en säck grillkol men jag testade och den var skitlätt och kan omöjligt gett mig sån värk. Till slut slog det mig att jag kanske sträckte mig när solstolen rasade ihop i går. Hehe, teknisk som jag är lyckades jag efter att ha kravlat mig ur virrvarret i alla fall skruva ihop eländet. Det kan ha varit det? Nåja det håller på att bli klart bättre.

I morgon får hälsenorna ha vilat tillräckligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar