onsdag 30 mars 2011

Snart premiär

I morgon kommer första annonsen och på lördag nästa. Det är baske mig bara en dryg vecka kvar till premiär. I morgon kväll ska vi tjyvuppträda på Studiefrämjandets årsmöte med två nya sketcher och "gammal" låt. Roger H och jag har övat både på förmiddagen och på kvällen och våra rappare börjar bli helt ok. Tekniska under är skitkul tycker jag och jag känner mig verkligen besjälad med de stackars kunderna på "Mediamarkt".

Kvällen har ägnats åt både lite rep och en massa körsång. Med gemensamma krafter lyckades vi också flytta ner flygeln från scenen och den lät fortfarande bra efteråt. Tack alla starka kraxkörare för hjälpen! På nästa årsmöte på palatset ska kören nämligen ta ton. Vi ser fram emot en massa körsång framöver av olika svårighetsgrad. Men först gäller revyn, helgen lär ägnas helt åt repetitioner från morgon till kväll. Kul men jobbigt! K-G visade mig programmet i dag och det blir kanonfint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar