lördag 12 mars 2011

Bra rep i dag

I dag har vi repat en lördag för första gången. Det lär bli mycket rep nu den närmaste tiden, bara en månad till premiär. I dag repades sketcher och i morgon kör vi musik. Det är sjukt svårt att köra den polska, tvärarga Olga, men kul är det. Sänggående pensionär kräver också sitt och i dag letades en knagglig röst in i hjärnan. Insåg till min förvåning att vi faktiskt gett LillInger i uppdrag att spela mamma till sin egen man, bara det är ju hur kul som helst. Bettan impade också i dag, hon är ny i gänget och gör stora framsteg. Alla är verkligen duktiga och kämpar och tränar på sina roller.

Affischerna är klara nu och kommer upp under början av veckan. K-G har fixat till en gubbe som nog ska symbolisera klavertrampen (tror jag iaf) och hans syns långväga kan jag lova. Jag tror och hoppas att det är en riktigt bra revy vi håller på att få till. Våra musiker är fantastiska och spelar hur bra som helst på alla tänkbara instrument, själv är jag mycket förtjust i ståbasen även om den bara har en hals och ingen kropp. Musikrep är hur kul som helst så jag ser fram emot morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar