måndag 23 april 2012

Lika bra att söka.....

Alltså jag är mer än lovligt förvirrad. Kristiflygare är inte om två veckor, nej då det är längre fram. Men 5 maj är om två veckor så nu vet ni det. Jag har inte huvudet med mig, förmodligen ligger det i nån gammal öltunna på palatset eller så.

I dag pratade jag med min onsdagschef (bara det, det är ju faktiskt måndag) i mobilen om ditten och datten. Det var flygeln som aldrig behagar gå ut genom dörren, cirkellistor och födelsedagar som avhandlades och samtidigt som jag språkar med honom så tar jag plånboken, låser bilen och börjar känna att allt är med i fickor och så. Då utbrister jag följande "fan nu har jag tappat bort telefonen" varpå Sture blir tyst i en halv sekund och sen frågar vad det är jag pratar i....... Ridå! Alltså det var då jag insåg att jag nog borde gå hem och lägga mig. Tre timmars sömn var nog för lite i natt. Fråga mig inte varför men jag kunde inte sova, skittrött fast tvärpigg är en bra sammanfattning. Nu har jag inte gjort många knops nytta men jag var duktig på jobbet (snickrade och stod i, man får göra mycket skumt som lärare ska ni veta). Jag får skriva mer i morgon eller så när förvirringen förhoppningsvis har lugnat sig.

1 kommentar:

  1. Nice blog and your photos is very beautiful and awesome and your blog is fantastic. thanks for sharing this blog post.

    SvaraRadera