tisdag 12 april 2011

Lite dokumentation

Till helgen kör vi sista föreställningarna. Är det efterfrågan kanske vi sätter upp ett par föreställningar till hösten också. Det känns som att vi borde det, för enligt K-G är detta det bästa vi gjort, se gärna www.kraxkompaniet.se och jag håller faktiskt med honom. Det är nytt, fräscht och lite annorlunda och märkligt nog (med tanke på tidspressen) genomtänkt. Vi har inte använt så mycket "historier" utan faktiskt tagit vara på händelser runt omkring oss. Jag är grymt stolt över en hel del av det vi skrivit. Dessutom gillar jag mina roller, Olga lär nog komma tillbaka och Virre måste bara visas upp för mina elever (hans förebilder som de faktiskt är), min förvirrade stackars misslyckade kroggäst tackar jag och Ingela den fantastiska vissångerskan Christina Kjellsson för. Har ni inte hört henne så ska ni definitivt lyssna hon finns på You Tube och sjunger på diverse visfestivaler under sommaren. En upplevelse som får er att omväxlande skratta och gråta jag lovar.

Dessa fantastiska bilder är tagna av Kristina Larsson.
 Liam och Virre rappar om Kumla och kantareller
 Polska Olga och grannen Bengtsson börjar få till det....
Vart kommer alla vackra människor ifrån och varför får man ingen med sig hem? 
Ja det kan man sannerligen undra.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar