fredag 26 november 2010

Trevligt att vara saknad

Börjar få lite meddelande om att jag är saknad och det är ju trevligt. Jag har lidit av både idétorka och olust. Man lär sig att vissa saker ska man inte skriva i en blogg även om jag varit försiktig. Förlåt för det som sårat, jag tror jag raderat det mesta och ändrat efter förmåga även om det liksom var för sent.

Livet rullar på med både upp och nedgångar och de sista veckorna har inte bara varit rosiga precis. För att återgå till vardagen så har jag denna vecka skrivit klart mitt första engelska arbete vilket känns mycket duktigt eftersom det för ovanlighetens skull är gjort i tid. När jag kom till jobbet i tisdags blev det till att åka hem igen eftersom onsdagen skulle bli olidligt tuff utan vikarier (sådana är tydligen sällsyntare än afrikanska orkidéer i Svedala). Alltså erbjöd jag mig gentilt att åka hem och skriva på tisdagen och istället jobba på onsdagen. Då blev det tre tidiga mornar i rad :( vi hatar tidiga mornar, både Frk T och jag. Nåja nu är det fredag och Frk T har åkt till sin pappa och här har det sovits i soffan. Nu ska jag kika på vem som åker ur Idol innan jag tar mig till de övre regionerna i detta kråkslott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar