måndag 8 november 2010

Livet

Tänk hur saker kan ändra sig. För en månad sedan tänkte jag på min framtid på ett sätt och nu på ett helt annat. Saker och ting hoppar runt i hjärnan och jag kan plötsligt tänka mig att ändra på hela mitt liv. Det spelar liksom ingen roll hur det blir bara det blir bra. Låter det flummigt? Det är inget mot vad det är! Läste just en blogg där tjejen som skriver just beställt ett hus de ska bygga och tänkte att vad tusan det är ju bara att köra. Flyta med liksom och låta saker hända.

I dag har jag läst lite engelska, tagit en promenad med före detta kollegan C, fått ett gäng gardiner av samma person. Ibland är andras misslyckanden bra för en. Stackars C är inte mycket för att mäta och få till logiska saker. Men mitt hus har lägre takhöjd och mindre fönster vilket passar avklippta panellängder precis. Tack vännen!


Hade tänkt kolla på dom där omtalade pensionärerna på femman, trodde det började åtta men jag måste hålla mig vaken till tio. Hm vi får se...det finns ju på Youtube tydligen. I morgon är det skola igen, jobb alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar