torsdag 4 november 2010

På´t igen

Torsdag innebar att jag måste tänka revy igen. Idag har jag och I handlat till två föreställningar, vi överskred kreditgränsen för kontot på Maxi men fick handla ändå. Det är det fina med att vara lokala kan man säga, tack Maxi. Minen på en tjej som också kanske tänkt sig lite rökt lax när jag roffade åt mig 12 paket och lämnade ett till henne var obetalbar. 60 flaskor alkoholfritt vin är också en upplevelse att shoppa, systemet har en varuutlämning som man kan köra ända fram till, om ni inte visste det.

Annars har vi repat ikväll. Morgondagens föreställning blir lite annorlunda eftersom två kraxare saknas, fast en har tillkommit sen i lördags förstås eller en och en halv ska man nog säga. Vår trummis rycker in och gör ett magnifikt nummer (han är så grymt bra), T och jag får göra var sitt extra och Frk T och L får passa på att reklama lite för Supermusikalen. Vår fantastiska band Non Stop gör en heroisk insats och lär sig nya låtar inför varje föreställning. Snacka om resa! Vår nye superduperbasist J är nog i någon sorts chock ännu och jag hoppas bästa jobbarkompisen M tar hand om honom när han landar. Du är grym J!

Tog ett glas Gosavin (hade egentligen krävt sällskap men man kan inte få allt här i livet tydligen ;) och kollade på tv. Debatt brukar inte vara veckans humorprogram men så var det idag. en skön tant vid namn Ingela Larsson förhöjde stämningen otroligt mycket. Hon beskrev med stor inlevelse vad man kan ha karlar till om de inte är så värst på sex. Jag vill också bli en sån krutgumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar