onsdag 3 november 2010

Mitt i veckan

Äntligen infaller det där omtalade höstlovet även för mig. Fast egentligen borde jag plugga ikapp men det får bli i morgon. I dag for B och jag till IKEA, för vilken gång i ordningen vete tusan men vi köpte i alla fall allt som servicegruppen saknade i lördags. Bilen fylldes av fler termosar, skärbrädor, knivar, bärbackar, slickepottar, smörknivar, saxar.....ja och en massa mer saker. Lågprismagasinet fick bidra med extra tjocka sopsäckar. Vi behöver en kundvagn också men det ska vi snällt be ICA att få låna över helgen.

Jag hann bara hem för att hämta min bil och ge mig av till Sveriges bästa kiropraktor H för korrigering. Platta håret hanns inte med men det fann han sig snällt i. Han konstaterade att jag hade friskvårdat mig själv till viss del iaf och fixade mest till nacken och thoraxdelen ;))) Ibland får man till det *S*.

Nu försöker jag få till en sorts hemmakväll i höstmörkret. Frk T har flöjtat ner till grannen för en tredje övernattning på kort tid så jag är solokvist med djuren. Jag är inte van att vara hemma så här nu och göra ingenting så det kryper liksom under skinnet. Egentligen borde jag ta tag i städ och tvätt... ska prova att dra på musik på hög volym så kanske energin infinner sig annars får det bli soffhörnet.  Skickar en lyckospark till Kamrat R också, se till att få till det nu då, för tusan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar